1404\12\15 10:29:03



وطن برایم مادر است- هرگز با مادرم قهر نمی‌کنم 

یکی از آهنگسازان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار متنی از روزهای هم دلی و اتحاد ایرانیان در دفاع از میهن عزیزمان گفت.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرشته نژاد آهنگساز تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار متنی ضمن ابراز همدردی با شهدا و مجروحان حملات اخیر دشمن از روزهای هم دلی و اتحاد ایرانیان در دفاع از میهن عزیزمان گفت. در یادداشت محمدفرشته نژاد آمده است: «وطن برای من ریشه است اصل است مادر است من، هرگز با مادرم قهر نکردم و از پیش او نرفتم. ما ایرانیان ریشه داریم و اصیل ...

جانم فدای آن جوانانی که امروز برای وجب به وجب این خاک با چشم های سرخ همیشه بیدار، ایستاده اند. جانم فدای آنانی که هم اکنون در همین خاک و مثل ما در صف اول نبردند. شما معروفترین گمنامان تاریخ هستید که لیاقت دفاع و حراست از کیان‌تان را دارید ... اگر برای ریشه دواندن و سربلند شدن و بزرگ شدن برایم، برایمان، از رستم و زال و سام و سهراب و آرش گفتند، حالا با گوشت و پوست و خون‌مان اسطوره های رشیدمان را می بینیم و لمس می کنیم. آینه های شکسته میناب، مرزهای غمگین بودن و انسانیت را جابه جا کردند. آن نازنینان در قبرهایی آرمیدند که طول قبرشان به اندازه طول زندگی‌شان نبود. معیار باوجدان بودن، موضعی است که نسبت به پرپرشدن این نوگلان داریم و درک و دریافت ما از این ضایعه که تمامش خون است و اشک است و درد ...

که می شد تمامش فریاد شادی و بازی و خنده باشد. همین حالا که مراتب ادب و احترامم را به غیورمردان ایرانم تقدیم می کنم صدای هواپیماهای دشمن در نزدیک ترین حالت به گوش می رسد و صدای انفجار مهیب و کریه‌شان چهره دل و شهر و کشورم را غمبارتر می کند. نخوانند بر ما کسی آفرین‏ چو ویران بود بوم ایران زمین دریغ است ایران که ویران شود‏ کنام پلنگان و شیران شود ساعت ۶ صبح میانه پایان زمستان ۱۴۰۴». .


بازنشر از : مهر

محمد فرشته‌نژاد

آهنگساز

حمله رژیم صهیونیستی به ایران

خبرهای مرتبط با